Kynttilänmeri meidän portailla


Terveisiä sairastuvalta, tämä viikko on mennyt flunssassa ja minä olen niitä ihmisiä, jotka kaatuu heti sängynpohjaan pienestäkin kuumeesta ja kolotuksesta. Naisfluu taitaa olla minulla, heh. Onneksi sairastan todella vähän.
Minun piti blogata tästä meidän portailla kuvaamastani kynttilämerestä jo itsenäisyyspäivänä, itsenäisyyden kunniaksi, mutta se jäi, kun ei ollut voimia. Mutta nyt jaan teidän kanssanne nämä tunnelmalliset kuvat. Tämä oli minulle vähän kuin harjoitus kuvata hämärässä ja saada kuviin tietty tunnelma. Hämäräkuvauksessa on todella haasteellista saada tärähtämätön kuva ilman jalustaa. Ja minulla ei hirveästi ole kokemusta tästä. Nämä on siis kuvattu vapaalla kädellä, näpit jäässä. Heh.

Tunnelmallista loppuviikkoa!
Marika

Ps:Yritän parantua ja aloittaa joulusiivot sekä saada koti näyttämään enemmän kodilta kuin lapsen leikkipaikalta. (kummasti lelut siirtyy olohuoneeseen, kun äiti on poissa pelistä) Heh.








2 kommenttia

Kiitos kun jätit viestin.