HOWTOMO: Bloggaamisen perusteet - Tervetuloa kuuntelemaan!


Mukavaa sunnuntai-iltaa!

Vitsit minä olen taas innoissani! Niin paljon tapahtuu elämässäni kivoja asioita! Intuitioni sanoo, että olen oikealla tiellä! Opiskelen kaikkea sitä, mitä haluan tulevaisuudessa tehdä täydellä sydämelläni.




Ensinnäkin, lähden opiskelemaan visualistiksi jo ensi viikosta alkaen! Jeee! Siitä lisää myöhemmin, kun homma lähtee kunnolla käyntiin. Jouduin itsekin hieman puntaroimaan jaksamistani kahden koulutuksen kanssa, mutta päätin ottaa riskin. Luulen, että se kannatti! Pitäkää minulle peukkuja!

Mutta se toinen kiva juttu! Tai no en tiedä onko se niin kiva, koska minua jännittää hirveästi!! Nimittäin olen ensi torstaina Seinäjoen kirjastolla puhumassa Howtomon järjestämässä tilaisuudessa bloggaamisen perusteista. Tervetuloa kuuntelemaan, jos bloggaaminen kiinnostaa ja suinkin pääset paikalle. Tilaisuus on täysin maksuton! Tilaisuudessa käydään läpi asioita, mitä tulee ottaa huomioon blogia perustettaessa, sekä kerron, oman tarinani miten minusta tuli bloggari. Olen aloittanut bloggaamisen vuonna 2010 ja näihin vuosiin mahtuu monenlaista. Tervetuloa kuuntelemaan minun tarinaani. Tämä linkin takaa voit ilmoittautua mukaan.

Käyhän myös tykkäämässä Howtomon sivuista täällä. 

Mikä sitten on Howtomo? 
Tässä Howtomon tarina lyhyesti: "Howtomon koulutuksissa naiset opettavat toisiansa – aiheesta kuin aiheesta, missä vain ja aina ilmaiseksi. Jokaisella naisella tulisi olla mahdollisuus vahvistaa omaa osaamistaan, oppia uutta ja inspiroitua mahdollisimman helposti." 

Howtomo toimii valtakunnallisesti ja voit käydä heidän sivuillaan katsomassa mitä koulutuksia he järjestävät sinun paikkakunnallasi tai ainakin lähimpänä sinua. Voit ilmoittautua myös koulutuksen pitäjäksi. Eikö ole huippua! Minusta on ihanaa, kun naiset yhdistävät voimansa ja kaikilla on mahdollisuus oppia uutta sekä inspiroitua ihan ilmaiseksi. 

Inspiroivaa alkavaa viikkoa!
Marika

1 kommentti

  1. Oi, sinulla onkin kaikkea mukavaa tiedossa. Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista

Kiitos kun jätit viestin.